vineri, 25 ianuarie 2008

Despre ASE, iarăşi

Mai e o zi până la următorul examen şi ASE-u ce se gândeşte, să lăsăm copii să doarmă, că prea mult au învăţat!?WTF?Ieri seară, când tot studentu' care se respectă, vorba cuiva, şi care învaţă în sesiune se luptă cu probabilităţi şi alte materii inutile nascocite de mai marii de la ASE, ce să vezi dom'le, nu mai vezi nimic, iarăşi n-am curent! Şi aşa rămâne belvederele în beznă şi la propriu şi la figurat pentru a n-a oară!...de data asta au fost mai prompţi - doar 44 min a durat pauza de lumina ~X( - şi-mi vine să îmi bag picioru'n căminele lor făcute în grabă! Acu' se ridica alt corp şi parcă văd că îl trântesc şi pe ăsta doar aşa ca să aibă studentu' unde să stea fără lumina!
Se poate să nu fie vina lor totuşi, mă gândesc la primaru' sectorului care joacă monopoly şi pariază săracu pe strada mea! Şi gata porţia de lumina pt. studenţi! Totul vine în spirit studenţesc la facultate: regie, lumină,apă, mâncare, bani....

Niciun comentariu: