miercuri, 5 decembrie 2007

The tree 2

This happened yesterday...
I was on my way going somewhere when...Cea mai ciudata chestie pe care am vazut-o ieri: Ploua si peste tot era doar mazga si oameni zgribuliti. Mie chiar imi placea vremea...ma duc sa-mi iau niste cd-uri si in drumul meu dau peste un nene care statea si se holba la un plop...i said ok, poate asteapta p cineva, din instinct mi-am intors privirea in spate si l-am vazut uitandu-se peste umar la mine...freak. Ok, ma duc sa-mi iau cd-uri si cand ma intorc, p acelasi drum, in acelasi loc, pe cine crezi ca gasesc: the freak! era exact in acelasi loc, intors cu fata spre copac si se holba la fel la el...trecuse oricum ceva timp de cand il vazusem prima data...
It's sad, u know? Sa ajungi la o varsta la care sa nu mai gasesti alta satisfactie decat sa te uiti la un plop, intr-o zi ploioasa...it's sad, i tell u.

Niciun comentariu: