joi, 10 martie 2011

Experiencing India - I - Preparing

Vaccin-checked
Medicamente-checked
Haine de vară-checked
Trolere-checked
Azi îmi fac bagajul pentru
India. Chiar plec. Îmi mai lipsesc câteva lucruri: vreo 2-3 medicamente, crema de plajă, autan...Mâine e ultima zi în România.
Şi îmi încep vineri dimineaţă ultimele pregătiri. Alerg tot Crângaşiul înainte de muncă pentru un amărât de autan şi cremă de plajă. Ce-i drept, cine naiba s-a gândit că în mijlocul lui martie ţi-ar trebui cremă de plajă...Încerc să explic dragelor farmaciste ce şi cum, cremă cu factor de protecţie mare şi mă trezesc că îmi pun în faţă tot felul de brand-uri care mai de care, cu nişte scoruri de mă ustura inima doar când le priveam. Zic să încerc şi un plafar, să se minuneze şi doamna vânzătoare. Şi reiau povestea: ştiţi caut cremă de plajă cu factor de protecţie mare, 30+ măcar...aveţi? Tanti mă măsoară din cap până în picioare, se uită la mine cu o privire de "săraca nebună" şi îmi întinde un noname cu SPF20. Până să îi explic eu că plec in the farfarawayland unde termometru merge lejer la 40+ şi că vezi eu albă, piele sensibilă, predispunere la arsuri and all that crap, picioarele m-au scos afară şi aleargă spre o altă farmacie; mă împac cu gandul că tre' să dau o avere pe o amărâtă de cremă de plajă. 5 farmacii mai târziu şi vreo 45 lei minus găsesc şi crema într-un helpnet.
Vineri confrunt cu Niko bagajul şi mă întreb ce să scot să fac loc cumpărăturilor din INDIA. Nu am multe lucruri, câteva haine office, 2 tricouri, sandale şi chestii de-ale fetelor.
Mă trec tot felul de fiori şi sentimente amestecate, entuziasm, frică şi curiozitate. Plec pentru prima dată din ţară, zbor pentru prima dată. Mă abandonez noului...

2 comentarii:

Manon spunea...

Crema. La Roche-Posay. SPF 50+
;-)
pup.

a.v. spunea...

Close...Uriage 50+, da' tot un drac :)